Heb je een verkeerde bestelling ontvangen? We zetten het recht!

Oeps! Het spijt ons als je de verkeerde bestelling hebt ontvangen. Bij Foodiz streven we er altijd naar om precies te leveren wat je hebt besteld, maar soms gebeuren er fouten. Maak je geen zorgen, we zetten het recht!

Wat moet je doen als je de verkeerde bestelling hebt ontvangen?

🔹 Controleer je bestelbevestiging - Controleer eerst de bestelling die je hebt geplaatst door je bevestigingsmail of appmelding te controleren om er zeker van te zijn dat deze overeenkomt met wat je hebt ontvangen.

🔹 Neem contact met ons op - Als er een probleem is, aarzel dan niet om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via customer-care@foodiz.odoo.com.

Als u contact met ons opneemt, stuur dan het volgende mee:
✔️ Uw orderbevestiging
✔️ Een korte beschrijving van het probleem
✔️ Een foto (indien mogelijk)

We lossen het wel op!

We bedanken je voor je geduld en zullen er snel aan werken om het probleem op te lossen, hetzij met een vervanging of een andere oplossing.

Heb je meer hulp nodig?
Neem op elk moment contact met ons op, we staan altijd klaar om te helpen!

Bedankt voor het kiezen van Foodiz ! 🍽️

Niet gevonden wat je zocht?

Aarzel niet om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam - we zullen ons best doen om te helpen!

Stuur ons een e-mail