Het spijt ons te horen dat je bestelling niet is aangekomen! Bij Foodiz proberen we altijd op tijd te leveren, maar soms gaat het niet zoals gepland. Dit is wat je kunt doen.
🔹 Controleer de bevestiging van je bestelling -Controleer eerst je bevestigingsmail of app-melding om te bevestigen dat je bestelling is geplaatst.
🔹 Controleer de bezorgtijd - Foodiz bezorgt bestellingen vóór 12.30 uur. Als je te vroeg of te laat bent aangekomen, kan iemand anders je maaltijd hebben afgehaald.
🔹 Neem contact met ons op voor hulp - Als je je bestelling nog steeds mist, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op via customer-care@foodiz.odoo.com.
Als je contact met ons opneemt, zorg er dan voor dat je het volgende meestuurt:
✔️ Je bestelbevestiging
✔️ Afhaallocatie
We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak en stellen uw geduld op prijs terwijl we werken aan een oplossing van het probleem.
Bedankt voor het kiezen van Foodiz ! 🍽️
Aarzel niet om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam - we zullen ons best doen om te helpen!
Stuur ons een e-mail