Heb je een promotiecode maar is deze niet van toepassing op je bestelling?
Geen probleem, hier zijn een paar dingen die je kunt controleren voordat je contact met ons opneemt!
🔹 Typefout - Controleer of je de code goed hebt getypt of kopieer en plak de code direct om fouten te voorkomen.
🔹 Code verlopen - Controleer de geldigheidsdatum van de code, sommige zijn tijdsgebonden.
🔹 Gebruiksvoorwaarden niet voldaan - Sommige codes zijn alleen van toepassing op een eerste bestelling, een minimumbedrag of een specifiek type product.
🔹 Code al gebruikt - Sommige promotiecodes zijn maar één keer geldig per gebruiker.
Eerste maaltijd gratis? - Met de code "MYFIRSTORDER" krijg je £5 korting, maar dat betekent niet noodzakelijk dat je bestelling helemaal gratis is.
🔹 Heb je een andere promotiecode gekregen? - Als je een andere aanbieding had die een gratis maaltijd beloofde, neem dan contact met ons op voor meer informatie.
Als je promotiecode na deze controles nog steeds niet werkt, stuur ons dan een e-mail met de volgende informatie:
✔️ De promotiecode die je probeert in te wisselen
✔️ Een schermafdruk van de foutmelding (indien mogelijk)
✔️ Je e-mailadres dat gekoppeld is aan Foodiz
📧 Schrijf ons op customer-care@foodiz.odoo.com en we doen wat we kunnen om u te helpen! 💚
Aarzel niet om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam:
. We zullen ons best doen om je te helpen!