Ik krijg betalingsfouten.
Hoe kan ik dit oplossen?

We bieden verschillende betalingsopties om je ervaring zo soepel mogelijk te laten verlopen. Als je problemen hebt met de betalingsmethode van je voorkeur, zijn hier een paar dingen die je kunt controleren:

✔️ Controleer of je betaalmethode wordt ondersteund - We accepteren de meeste betaalmethoden, maar sommige opties zijn mogelijk niet beschikbaar.
(Geaccepteerde betaalmethoden: Bancontact, Creditcard, Edenred, Monizze, Sodexo)

✔️ Controleer op fouten - Als je betaling mislukt, probeer dan je gegevens opnieuw in te voeren en controleer of er geen typefouten of ontbrekende gegevens zijn.

✔️ Maak je mandje leeg en bestel opnieuw - Het kan zijn dat je een gerecht bestelt dat niet meer geldig of in de aanbieding is, controleer goed of het artikel dat je kiest beschikbaar is.

✔️ Start de applicatie opnieuw op - De applicatie sluiten en opnieuw openen lost vaak tijdelijke problemen op.

✔️ Uitloggen en weer inloggen - Als het probleem zich blijft voordoen, probeer dan uit te loggen en weer in te loggen voordat je de betaling opnieuw probeert.

✔️ Probeer een andere betaalmethode - Als je voorkeursmethode niet werkt, probeer dan een alternatief.

Heb je hulp nodig?

Neem contact op met ons supportteam op customer-care@foodiz.odoo.com, en we helpen je graag!

Veel bestelplezier! 🍽️

Niet gevonden wat je zocht?

Aarzel niet om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam:
. We zullen ons best doen om je te helpen!

Stuur ons een e-mail