Ik ontvang geen promotiecodes meer, wat moet ik doen?

Bij Foodiz sturen we regelmatig exclusieve aanbiedingen naar onze klanten! Als je hebt gemerkt dat je onze promotiecodes niet meer ontvangt,
lees je hier hoe je het probleem kunt oplossen.

Waarom ontvang ik geen promotiecodes meer?

Als je onze promotieaanbiedingen niet meer ontvangt, kan dit verschillende oorzaken hebben:

🔹Jehebt je uitgeschreven voor onze nieuwsbrief - Misschien heb je per ongeluk de optie om onze e-mails te ontvangen uitgevinkt.

🔹 Onze e-mails komen als spam binnen - Controleer je map "Spam" of "Junkmail" en markeer onze e-mails als "Geen spam" om onze aanbiedingen te blijven ontvangen.

🔹 Je collega's ontvangen promo's, maar jij niet? - Sommige aanbiedingen worden naar een specifieke groep klanten gestuurd. Als je denkt dat je ten onrechte bent uitgesloten, neem dan contact met ons op!

Hoe kan dit probleem worden opgelost?

✔️ Controleer je communicatie-instellingen - Zorg ervoor dat je bent ingeschreven voor onze nieuwsbrief.

✔️ Voeg ons e-mailadres toe aan je contacten - Dit voorkomt dat onze e-mails worden geblokkeerd door je inbox.

✔️ Neem contact met ons op - Als je denkt dat er een fout is opgetreden, schrijf dan naar onze klantenservice, en we zullen je opnieuw inschrijven op onze mailinglijst om onze beste aanbiedingen te ontvangen!

Hulp nodig?

Neem contact met ons op via customer-care@foodiz.odoo.com zodat we u weer op onze mailinglijst kunnen zetten!

Niet gevonden wat je zocht?

Aarzel niet om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam - we zullen ons best doen om te helpen!

Stuur ons een e-mail