Ik ontvang geen Foodiz e-mails, hoe kan ik deze ontvangen?

Of het nu is om je bestelling te bevestigen, je wachtwoord opnieuw in te stellen of gebruik te maken van onze exclusieve aanbiedingen, soms komen onze e-mails niet aan in je inbox. Hier lees je hoe je dat kunt oplossen:

✔️ Controleer je spam/junk map
Onze e-mails kunnen er per ongeluk uitgefilterd worden. Kijk of je ze in deze map kunt vinden en voeg hello@foodiz.be toe aan je contacten om te voorkomen dat dit nog eens gebeurt.

✔️ Controleer of u het juiste e-mailadres gebruikt
Wanneer u uw account aanmaakt, kan een typefout in uw e-mailadres ervoor zorgen dat u onze berichten niet ontvangt. Controleer of u bent aangemeld met het juiste adres.

✔️ Als je onze promotieaanbiedingen niet ontvangt, neem dan contact op met
. Het kan zijn dat je bent uitgeschreven voor onze nieuwsbrief. Maak je geen zorgen, dat kunnen we oplossen! Neem contact met ons op via customer-care@foodiz.odoo.com zodat we je inschrijving kunnen heractiveren en ervoor kunnen zorgen dat je onze beste promoties ontvangt.

✔️ Nog steeds niets?
Als je nog steeds geen e-mails hebt ontvangen, neem dan contact met ons op en we zullen doen wat we kunnen om het probleem snel op te lossen.

Niet gevonden wat je zocht?

Aarzel niet om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam:
. We zullen ons best doen om je te helpen!

Stuur ons een e-mail