Als onderdeel van ons groeiend team (ca. 10 mensen) en rapporterend aan onze Head of Operations en COO, ben je verantwoordelijk voor het beheer van alle operationele aspecten van onze Food & Events oplossing.
Jouw missie:
OPS EVENT
Organisatie en beheer van onze face-to-face evenementen van A tot Z
- Inzicht in de behoeften en vereisten voor elk face-to-face evenement (uitrusting, service en catering)
- Nauw samenwerken met de Account Manager in het beheer van onze klanten
- Dien een gedetailleerd bod in, rekening houdend met de winstgevendheid voor de onderneming
- Ervoor zorgen dat evenementen worden bijgewerkt in de agenda en worden meegedeeld aan de keuken en het operationele team
- Beheer van de aankopen (excl. voeding) en de huur van materiaal in verband met de evenementen. Analyseren van onze materiaalbehoeften en aanbevelen van de meest kosteneffectieve oplossingen (investering of huur)
- Beheer van zogeheten aankopen van droge levensmiddelen in verband met evenementen
- Zorg ervoor dat het vertrek en de aankomst van evenementgerelateerd materiaal wordt geregistreerd
- Aanwerven, opleiden en begeleiden van operationeel personeel (student)
- Ervoor zorgen dat de evenementen aan de verwachtingen van onze klanten voldoen en snel optreden in geval van problemen
- Indien nodig ter plaatse aanwezig zijn bij evenementen om ervoor te zorgen dat deze goed verlopen
- Een systeem van regelmatige feedback van klanten invoeren om de kwaliteit van onze evenementen te verbeteren
- Follow-up van de facturatie van elk evenement
Strategie voor operationele verbetering
- Voortdurend verbeteren van de organisatie en rentabiliteit van evenementen en projecten
- Maak aanbiedingstemplates en playbooks die kunnen worden hergebruikt voor andere projecten en evenementen
OPS DIGITALE KANTINE
Actief deelnemen aan de dagelijkse operationele activiteiten in verband met de digitale kantine. Afhankelijk van de dagelijkse rol toegewezen door de Restaurant Manager:
- Beheer en afdrukken van bestelformulieren via onze backoffice
- Doorgeven van orders aan de keuken
- Toezicht houden op de voortgang van de voorbereidingen in de keuken
- Voorbereidingen groeperen per bestelling en per bedrijf
- Controle van de kwaliteit van onze gerechten en bereidingen vóór verzending
- Beheer van vertrek van leveringen
Profiel vereist
U bent de ideale kandidaat als :
- U wilt ervaring opdoen in de logistieke, evenementen- of cateringsector
- U bent drietalig (FR, NL en ANGL)
- Je hebt goede sociale vaardigheden en bent in staat om een grote klantenportefeuille te beheren
- Sterke organisatorische vaardigheden (service, proces,...) en een oplossingsgerichte ondernemersgeest
- Je houdt van uitdagingen, je kunt meerdere projecten tegelijk aan en je bent een goede teamspeler
- U kunt omgaan met crisissituaties, onder druk werken en snel reageren
- Eerste ervaring in een snelgroeiende start-up is een pluspunt
- Een fijnproever in hart en nieren die de industrie en de behoeften van de klanten begrijpt
Zachte vaardigheden :
- Teamspeler, sterke interpersoonlijke vaardigheden
- Pragmatisch en oplossings-/klantgericht
- Enthousiasme, dynamiek en verantwoordelijkheidsgevoel
- Flexibiliteit en aanpassingsvermogen
- Autonomie, organisatie, striktheid en methode, je bent niet bang voor processen
- Proactiviteit en de wil om een organisatie op te zetten ten dienste van klantentevredenheid en operationele uitmuntendheid
- Natuurlijke communicatieve en interpersoonlijke vaardigheden
- Intrinsieke motivatie om anderen te overtreffen
- Eten is nog beter (hier houden we van eten!)
Waarom bij Foodiz?
- Positie met verantwoordelijkheden, veel vrijheid in je acties en voorstellen
- U wordt lid van een snel groeiend bedrijf en neemt deel aan de groei
- U herkent zich in de waarden van een bedrijf dat zich inzet voor een ecologisch verantwoorde bedrijfsvoering
- Modern management, hier werk je met leuke bazen
- Gezelligheid en delen! Het bedrijf biedt u vele momenten rond regelmatig georganiseerde evenementen
- Concurrerend pakket
- Als bonus kunt u deelnemen aan proeverijen van onze nieuwe recepten
Verloop van de interviews
- Eerste gesprek met Grégoire, Hoofd Operations
- Ontmoeting in onze kantoren met Grégoire, Hoofd Operations en Thibault, COO